måndag 19 oktober 2009

Måndag

Som vanligt har helgen bara flugit iväg.
Måndag igen, eld och pinnbröd stod på programmet för scouterna. En av tjejerna sa allvarligt till mig: -Lisa, tålamod är inte min bästa sida.
Hon tyckte det tog alldeles för lång tid att grilla pinnbröd, men när jag tog hennes pinne och grillade åt henne gick det bra. :-) Finns det något som heter curlingscoutledare?
Bjuder på en bild från i somras när jag och familjen var i Abisko. Denna bild är tagen sent på kvällen från vårt fönster på vandrarhemmet.



Så en något bättre bild på Leo. Hoppas han har det bra på förskolan med alla barnen. Nästa projekt är att virka en gräshoppa! Har inte klurat ut hur än, men det löser sig nog.

På återseende!

2 kommentarer:

  1. Söta syster jag saknar er redan! Älskar att du bloggar så jag får lite updates :) Ska sätta mig och knåpa ihop ett brev till din son nu! Kramar Stina

    SvaraRadera
  2. Leo var med på sångsamlingen idag! SÅ SÖÖÖT!!

    SvaraRadera